Thursday, August 26, 2010

whore

memang tak nak post entry ni tapi memang terpakse sangat sebab memang xboleh nak luah kan kat mane-mane. so post guk.

ok just for you, kau bodoh! kata-kata kau semua dusta bodoss. oh memang seriously shit la. dah lama aku simpan. kau boleh manipulasi orang lain in fact maybe kau tipu semua orang lain and kau memang manusia yang xpijak kat bumi yang nyata. kau bitch and also a whore. kau macam dajal tau tak. kau hasut semua orang dengan kata-kata and cerita-cerita manis kau tu untuk menampakkan kau sangat suci tapi kau taik. kau bicara dengan mulut yang berbunga cantik tapi nafas kau bau bangkai and cerita tipu kau tu busuk macam longkang penuh dengan bangkai babi. yeah itu memang perangai sebenar kau. kau tak sedar diri dan kau sangat. ish serious la kau dusta! kau perangai terok macam mak orang yang main dengan anak die sendiri. oh yes aku suke perumpamaan tu. aku tak tau ape motif kau and aku tak tau ape niat kau untuk membuat-buat cerita supaya kau nampak sangat baik depan orang dan macam kau saje nak mintak simpati dengan orang.

well just for you, oh ini memang seriously the last untuk aku aa nak percaya cerita sial babi bajet baik kau tu dan memang seriously la kali terakhir aku pernah ade ape-ape hubungan dengan kau. oh memang totally damn right you are WHORE and BITCH, PELACUR bodoh bodoss bantak!

YES I'M FELLING GOOD.

No comments: