Saturday, September 4, 2010

bloody hell taxi driver.

scene pergadohan dengan taxi driver yang tua and FUCK giler...

driver fuck : turun sama tempat kan?

aku : boleh hantar ilmu then lepas tu amanah tak? (dalam uniten guk tak jauh pun..)

driver fuck : awak beli tiket turun 1tempat jek kan.

aku : yela, tapi ni hujan pakcik tolong la hantar kejap.

driver fuck : ..... (diam)

kawan-kawan : dah-dah tak pe. turun upten. (food court luar uniten)

aku : .... (diam sambil buat muke)

setibe sahaja di upten....

aku nak keluar pintu sebelah kanan.

driver fuck : keluar sebelah kiri ye.

aku : (wtf? ikut saje..)

then dah keluar dengan menutup pintu gedegang! ( macam biase la tutup pintu kereta kan)

driver fuck : (keluar kereta) ape cerita bro?

aku : huh?

driver fuck : kenape tutup pintu kuat-kuat? ingat saye ni bodoh ke nak tutup kuat-kuat

aku : huh? mane ade. macam biase la tutup. (ok admit la trkuat kot. trlepas. tapi tipu la kalau korang ade yang tutup pintu macam nak tutup pintu kereta PM. mesti lepass jek. lagi-lagi taxi la kan)

driver fuck : kau ingat kau nak cari pasal dengan sape huh? ni orang lagi tua nak tipu macam budak kecik.

aku : (takde maksud langsung.) .......

driver fuck : bla bla bla bla... ( nak cari gado)

aku : then macam mane nak tutup pintu?

driver fuck : (tunjuk cara memang macam nak tutup pintu kereta PM. giler lawak)

aku : ohhh...

driver fuck : kau kalau nak marah pun marah la dekat kaunter. ini kereta aku. tadi dalam kereta aku dah bertolak ansur dah. ni kau pulak nak tutup kuat-kuat. c'mon la aku orang tua jangan ingat orang muda kau nak marah-marah.

aku : (kau bertolak ansur ape dalam kereta! babi berkire tak nak hantar 2tempat yang dekat giler dalam keadaan hujan)

kawan-kawan : dah lah wei jum-jum belah jalan.

aku pun belah dan jalan.

dalam tengah berjalan tu driver fuck tu membebel-bebel lagi buat aku lagi panas dengan ape tindakan tidak sengaja aku.

tengah die membebel dan memaki..

aku : FUCK!

driver fuck : bla bla bla.. tak puas ati lagi maki-maki lagi kitorang

aku : FUCK! ( buat kali kedua denga panas hatinye)

driver fuck : FUCK INDIANS!

aku : (huh indians? kau yang india cakap fuck indians kat kitorang) FUCK YOUU LAH INDIAN! (pelik giler fuck diri sendiri driver tu. haha!)

driver fuck : (maki-maki lagi, then..) PUKIMAK!

aku : PUKI MAK KAU LAH!!!

driver fuck : (bukak but kereta, keluar kan kayu besbol.) ape kau nak gado? aku pukul kau!

aku : (dah jauh ngn die mase tu) ape ingat takut la!

driver fuck : ........ (stood still tak nak kejar. penakut! masih maki-maki kitorang)

kitorang belah....

aku : bodoh kau lah!


alkisah... then end