Friday, September 24, 2010

big applause

sekalung tahniah untuk aku sebab telah berjaya lepas dari seorang whore yang telah mghantui hidup aku. 




yipee yipee! hooray! yeah! 
(nak sorak cmne lagi?)


dengan ini saye mengisytiharkan bahawa whore itu telah block saye di facbook semalam. oh sungguh kau taktau betapa suke and gembiranya aku dengan tindakan kau tu. *untuk si perempuan, aku nak bagi mesej kat kau ni. harap kau bace la blog aku ni (oh tinggi sungguh harapan aku ni.) 

"terima kasih untuk handphone tu! haha!!"

hmm hajat nak block die dulu sebelum die block aku. tapi sebab line internet slow macam siput babi yg dah mati. so terpakse terima je la die yg block aku. (malu sungguh) haha

aku harap sangat-sangat lah kau hidup bahagia dengan kehidupan dunia fantasi yg kau reka tu. mungkin kalau kat sane mental kau dianggap ok or waras kot. tapi kalau kat dunia realiti ni lah.. aku nak cakap memang mental kau ROSAK lah wei! hahahaha! hina sungguh...


*buruk gile kot aku lukis tu. haha

No comments: