Saturday, September 19, 2009

kuih raya..

PENGUMUMAN!!!

tahun nie raye buat kuih raye nk dibuat oleh family aku hanye la 1jenis sahaja..harap maklum!
disebabkn masalah xckup tgn n mase,family aku hanya berjaya mmbuat kuih suji shje
my fevret!
tetapi ape yg mmbangga kan saye adalah jumlah bilangan kuih 'tunjuk' or kuih 'free' amat memberansangkan air liur dan nafsu mkanan aku amat menghairah kan..
hahah
sgguh byk kuih! menarik..
tp....
yg amat mnjadi kerisaun aku adlh...
confirm pasnie bdn aku mkin gemok n bulat!
nie belum raye lg yg cmpur ngn rendang nye lg.
alahai...dugaan bulan syawal yg akn tibe 1ari jek lg..
haha
xpela..yg penting aku happy!
k la tats all i wanna write
c u all later.
eh lupe..
to my frens! i want ur kuih raye! dtg la bg kuih raye..
hehe

1 comment:

Anonymous said...

i want ur kuih raya...plez...heheh
haen<>maen