Sunday, August 2, 2009

aku xbenci kau


kau cakap aku benci kau
benci kau
benci kau
benci kau
...

itu jek kau tau cakap!
kalau aku benci kau dr mule aku da ckp dengan kau
aku sayang kau
xcukup ke semua tuh?
asal aku berubah cikit jek
kau cakap aku benci kau..
eh
AKU SAYANG KAU LA!
kau ingat aku xbosan ke dengar semua tu keluar dr mulut kau?
aku muak dengar semua tu
kau tetap no.1 dalam idup aku!
aku penat la dengar perkataan
BENCI dari mulut kau

kau kata kau sayang aku
aku pun sayang kau
tp kau kerap menyatakn aku benci kau
jangan sesekali fikir aku benci kau
kalau aku dah benci dengan kau aku akan cakap dengan kau
jangan perkataan tu keluar dari mulut kau lagi
amat menyakitkan hati aku!


4 comments:

Noora Darmawan said...

to who do u dedicate this entry?

syuhada said...

lu bilang apa nie bai???hahahha...ko bg kt sape nie????

Aan said...

aku bg kt sspe jek yg mngenali aku..haha

Hero Buta said...

aan poyo..