Saturday, December 5, 2009

FLASHBACK...

benda yg dah lepas..
yg da belalu..
yg da da jd kenangan..
yg da jd pngajaran..

kini...
dtg kembali..
muncul kmbali..
ingat kmbali..
n berlaku lg skali..

ape yg aku ckp nie adlh ape yg berlaku mse lpas dlm hidup aku sme ade manis atau pahit dtg kmbali. (but mostly pahit la)
1. eyfa
2. ed ngn fizan
3. n infection of my tlinge.( fuh piyauuuu! sakit oooo)
smua dtg kmbali..
mslh2 ini mngingatkn aku kmbali hal yg da belalu yg byk mngajar aku tuk lbey dewasa n berfikir ngn betul n matang..
aku cbe tuk mls fikirkn hal nie..
aku skng fikir scara rasional..
aku xbiakn prasaan aku mngawal aku..
aku brfikir scara matang..
aku ptut hadapi mslah ini n jelaskn ape yg spatutnye aku wat kt smua org..
aku nk pasti kn ape yg blaku lps xkn brulang lg..
tats y aku mngambil lgkah yg trbaik tuk wat kputusan n gtau kt dorg..
aku plih jln yg senang n simple n xmnyakitkn ati aku..
fullstop.

hah! for my ears! dtg kembali sakit! time f4 dlu aku pnah kene skali guk smpai kne ptong tinge ckit..
but then kne balik skng nie..
sakit giler oooo...adui..
nk wat appointment ngn pakar tau2 jek la krajaan..
tggu cm nk mati..
huu..
i live with painkiller rite now..
hahah..

bye2

2 comments:

Hero Buta said...

ko x abis2 nan nanah kat tinge ko 2 ..uiskk 2 lah mandi x besih
hkaahka
men kotor lagi..bnyk berangan~
akhajahja

Aan said...

wah..wat the hell! haha
da nasib bdn..haha